en dag som lighvalley-skier

I måndags spenderades våran dag i Ljusdal, då Jossan gjorde praktik på samhällsprogrammet och skidgymnasiet med mig! Vet inte riktigt hur mycket jag orkar skriva om våra två dagar, men jag gör ett försök.
På söndagen kom Jossan till mig på kvällen iallafall, det var då vi kom på idé'n om en gemensam blogg! Också kollade vi på "The social network". Nu har jag sett halva filmen två gånger, men fortfarande inte slutet, TRAGISKT!
Iallafall så vaknade jag av en mardröm, så skulle jag kolla om Jossan var vaken så jag lutade mig över henne liksom. Då VAKNADE hon, satte sig rakt upp, så vi båda började skrika. Helt flum :)
Josssaan
Jag
Jossan tyckte det var smutsigt i vallaboden..
Fina pjäxor jag har va?!
Tack hej leverpastej! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0